In Nederland bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
iDeal #
iDEAL biedt je de mogelijkheid om met je eigen bank te betalen:
- Kies bij het afrekenen voor iDEAL.
- Kies de bank waarmee je wilt betalen.
- Je wordt doorgestuurd naar de website van de door jou gekozen bank.
- Vul de gegevens in om je betaling te bevestigen.
PayPal #
PayPal is een e-wallet. PayPal bewaard en beveiligt je bankrekeninggegevens als je een account hebt:
- Kies bij het afrekenen voor PayPal en je wordt doorgestuurd naar de PayPal-website.
- Vul je e-mailadres of telefoonnummer in om in te loggen en je betaling te bevestigen.
- Als je geen account hebt, dan kan je als gast betalen met je creditcard.
Klarna #
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van ‘in 3-en betalen’ (uitgezonderd transactiekosten). ‘In 3-en betalen’ is een alternatief op traditioneel krediet, maar zonder rente. Je kunt hiermee je aankoop in 3 delen betalen. Deze betalingen worden automatisch afgeschreven van de bankrekening/creditcard die je hebt geregistreerd, elke 30 dagen totdat de volledige kosten van je bestelling zijn betaald. In de Klarna app heb je ook de optie om een deel of het hele bedrag eerder af te betalen als je dat wilt. Het is echter niet mogelijk om de geplande betalingsdata te verzetten naar een latere datum.
Met Klarna Pay later kun je eerst je bestelling ontvangen, waarna je 30 dagen te tijd hebt om te betalen, zonder rente of extra kosten (uitgezonderd transactiekosten). In de Klarna app heb je optie om je rekening eerder te betalen, maar kun je de betaaldatum indien nodig ook verzetten naar een latere datum.
Bankoverschrijving #
- Kies bij het afrekenen voor Bankoverschrijving en je wordt doorgestuurd naar een instructie pagina
- De betaalinstructies worden direct verstuurd naar je -emailadres, of klik op de blauwe knop “verder naar website” om de betaalgegevens in te zien.
- Log in op je bankrekening.
- Klik op de bankoverschrijvingsknop.
- Vul de gegevens in die in de instructie pagina/e-mail staan. Zorg dat je alles goed invult, let vooral op het betaalkenmerk.
- Hier kan je informatie vinden over hoe je het juiste betaalkenmerk invult.
- Voer alle nodige informatie in om de transactie te voltooien.
- Je ontvangt binnen 3 werkdagen een bestelbevestiging.
Betalingen worden automatisch terugbetaald als:
- De betalingsreferentie niet overeenkomt met de opgegeven PSP-referentie.
- Het betalingsbedrag niet overeenkomt met het bestelbedrag.
Betalingen die niet gelinkt kunnen worden, worden meestal binnen 10 werkdagen na de betaaldatum teruggestort op de rekening die is gebruikt om de bestelling te betalen.
Het is een 16-cijferig nummer dat ook wel betaalkenmerk, betaalreferentie, betalingskenmerk, referentienummer of referentie genoemd wordt. Het kan met of zonder streepjes geschreven worden. Zorg dat je alleen het nummer invoert en niets anders, zodat we de transactie kunnen voltooien.
Creditcard #
Als je met een Mastercard creditcard betaalt, kunnen je kaartgegevens veilig worden ingevoerd. Samen met je creditcardmaatschappij zorgen wij voor de afhandeling van je betaling:
- Kies bij het afrekenen voor Mastercard.
- Vul de kaartgegevens, kaartnummer, naam van de kaarthouder, vervaldatum en verificatiecode (CVC) in.
- Bevestig je betaling en bestelling.